قرص فیتو بهتر است یا هیرتامین؟ تاثیر کدام یک بیشتر است؟

قرص فیتو و هیرتامبن

قرص فیتو بهتر است یا هیرتامین؟ تاثیر کدام یک بیشتر است؟

یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی هر فرد مو می‌باشد؛ برخی افراد به دلیل ریزش مو از جمله موی سر احساس ناخوشایندی دارند و از این بابت خیلی ناراحت هستند. هدف از تولید این دو محصول این است که به سلامت مو و ناخن های شما کمک کند.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

قرص فیتو موثر و بهتر است یا قرص هیرتامین؟

هر یک از این دو محصول عملکرد متفاوتی بر روی افراد مختلف دارد؛ بدین صورت که نمی‌توان به صورت قطعی گفت که قرص قیتو برای شما مناسب است یا هیرتامین. اما اگر بخواهیم به صورت کلی از بین این دو محصول محصولی را که محبوبیت بیشتری دارد را ذکر کنیم، آن قرص فیتو می‌باشد.

یک نکته مهم این است که شما فقط در صورت اصل بودن قرص فیتو و هیرتامین می‌توانید نتیجه مطلوبی دریافت کنید. اما پیدا کردن اصل این محصول بسیار پروسه سختی دارد، ولی ما در پونه مارکت به دلیل تهیه این محصولات از برند مبدا اصل محصول فیتو و هیرتامین را عرضه میکنیم، شما می‌توانید با خیال راحت نسخه اصلی این محصولات را از پونه مارکت خریداری نمایید.

قرص هیرتامین

دلیل برتر بودن قرص فیتو از هیرتامین چیست؟

فاکتور اصلی که برای بررسی نمودن برتری یک محصول ملاک است، بازخورد های آن محصول می‌باشد. شما می‌توانید با بررسی کردن به این نتیجه دست پیدا کنید که قرص فیتو برتری بیشتری دارد و همچنین بازخورد های خوبی کسب کرده است.

اما این مورد رو هم درنظر داشته باشید استفاده زیاد فیتو دلیل بر این نیست که قرص هیرتامین کیفیت پایینی دارد، قرص هیرتامین نیز یکی از باکیفیت ترین محصولات تقویت مو می‌باشد که افراد بسیاری از مصرف این قرص نتیجه مطبوبی گرفته‌اند.

قرص فیتو

تفاوت بین قرص فیتو و هیرتامین چیست؟

فیتو

از سوالات پر تکرار راجب این دو محصول فرق بین این دو محصول میباشد، ما در ادامه راجب فرق بین این دو محصول توضیح داده‌ایم.

یکی از تفاوت های اصلی قرص فیتو و هیرتامین، ترکیات آن ها می‌باشد. این دو محصول از ترکیبات متفاوتی  تولید شده اند و این امر باعث تفاوت در این دو محصول تقویت مو شده است.

هیرتامین

قرص هیرتامین از ترکیبات ویتامین B6 , B1 , B12  تولید شده است که جزو ویتامین های مفید حساب شده و به بهبودی و تقویت مو بسیار کمک می‌کند.

ویتامین های گروه B برای سلامت بدن، بخصوص مو تاثیر بسیاری دارد . بخاط همین است که از گروه ویتامین های B در ترکیب این قرص استفاده شده است، این گروه از ویتامین ها باعث بهبود عملکرد بدن می شوند.

فناوری تولید:

تفاوت دیگر این دو محصول در فناوری تولید آن هاست، اما به دلیل اسرار آمیز بودن این فناوری آن را در دسترس عموم قرار نداده‌اند.

 

سخن پایانی:

دو محصول فیتو و هیرتامین بهترین نوع محصول برای تقویت و بهبود مو در کل دنیا می‌باشند؛ که هر یک به تنهایی مزایا و معایبی را به دنبال دارد. یکی از دلایلی که قرص فیتو از هیرتامین معروف تر است این است که فیتو رضایت مشتریان بیشتری دارد . اما به طور کلی هرکسی بسته به بدن و شرایط دیگر خود می تواند یکی از این دو محصول را انتخاب کند.

مطالب مشابه:

مکمل فیتو و ترکیبات آنقرص فیتو فیک نخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *