مکمل فیتو و ترکیبات آن💊

مکمل فیتو

 بررسی ترکیبات قرص مکمل فیتو فانر

(این قرص حاوی مواد موثره، هر آنچه را که برای موهای پرپشت و سالم نیاز دارید فراهم می کند و بهترین نسخه از موهای شما را ایجاد می کند.
حال اگر شما تصمیم به خرید این محصول گرفته اید و می خواهید جزئیات این مکمل جادویی را بررسی کنید، به جای مناسبی آمده اید، زیرا در ادامه به معرفی کامل تمامی مواد تشکیل دهنده این مکمل فیتو می پردازیم.

نکته ای درباره خرید

اگر تصمیم به خرید قرص فیتو گرفته اید، باید بدانید که نسخه اصلی و موثر این محصول به ندرت یافت می شود. بنابراین توصیه می کنیم از فروشگاه های معتبر خرید کنید. پونه مارکت نسخه اول قرص مکمل فیتوفانر را صد در صد اورجینال با ضمانت اصالت و رسید خرید معتبر به مشتریان خود ارائه می دهد.

قرص فیتو

معرفی کامل ترکیبات مکمل فیتو

ما در زیر مواد کامل مواد مورد استفاده در مکمل های تقویت کننده مو فیتوفانر را برای شما شرح دادیم:

بیوتین

بیوتین یا ویتامین B7 ماده ای است که به عنوان یکی از مواد اصلی برای تقویت و سلامت مو و ناخن شناخته می شود.

ویتامین A

ویتامین A به دلیل خواص آنتی اکسیدانی خود که باعث بهبود سلامت مو می شود . این ویتامین همچنین به نرم و مرطوب ماندن موها کمک می کند و با تقویت ساختار ناخن از شکستن ناخن جلوگیری می کند.

ویتامین C

ویتامین C علاوه بر خواص عالی برای مو و ناخن، ماده ای است که به داشتن پوستی صاف و براق کمک می کند. این ویتامین (C) از فرآیند تولید کلاژن پشتیبانی می کند که برای حفظ سلامت و زیبایی مو و ناخن بسیار مهم است.

ویتامین E

ویتامین E گروه دیگری از ویتامین های مورد استفاده در قرص فیتو است و مانند بسیاری از ویتامین های دیگر دارای خواص آنتی اکسیدانی است و از بافت مو و ناخن در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند.

روی در مکمل فیتو

روی که به نام روی نیز شناخته می شود، ماده معدنی است که در ترمیم مو و رشد مو موثر است. این ماده همچنین به حفظ سلامت ناخن ها کمک می کند.

آهن

کمبود آن در بدن می تواند تاثیر بسیار بدی بر سلامت و ناخن ها بگذارد و همچنین باعث ریزش مو و ضعیف شدن ناخن ها شود.

سلیس

شاید نام سیلیس را نشنیده باشید، حق با شماست، چون سیلیس یک ماده معدنی کمیاب است، دلیل استفاده از آن در مکمل های گیاهی اثر مفید آن در تقویت و بهبود خاصیت ارتجاعی مو و ناخن است.

اسیدهای چرب امگا 3

یکی از اجزای اصلی گیاه دارویی استفاده از روغن ماهی است که منبع بسیار غنی از اسیدهای چرب امگا 3 محسوب می شود.

ویتامین B2 و B5

این دو ویتامین همچنین از اجزای اصلی مکمل های تقویت کننده مو فیتوفانر هستند که نقش مهمی در تغذیه و تقویت مو و ناخن دارند.

ژلاتین در مکمل فیتو

ژلاتین از خانواده پروتئین های حیوانی است. این پروتئین به نگه داشتن سایر مواد مورد استفاده در مکمل کمک می کند.

روغن هویج

این روغن یکی دیگر از موادی است که سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین A است و با آبرسانی و تغذیه بهینه موها و ناخن ها به حفظ زیبایی آنها کمک می کند.

مکمل فیتو روغن آفتابگردان هم دارد!

روغن آفتابگردان یکی از بهترین منابع اسیدهای چرب ضروری از جمله اسیدهای چرب امگا 6 است. این اسید مفید با نرم شدن و افزایش استحکام و انعطاف پذیری مو و ناخن ها از آنها حمایت می کند

عصاره آسرولا

عصاره آسرولا از گیلاس آسرولا استخراج می شود که به عنوان منبع غنی ویتامین C شناخته می شود. این ویتامین C نقش مهمی در حفظ سلامت مو و ناخن دارد.

گلیسرول

گلیسرول یک ماده مرطوب کننده است که به حفظ و تامین رطوبت لازم مو و ناخن کمک می کند و از خشکی و شکنندگی مو و ناخن جلوگیری می کند.

روغن دانه گل گاوزبان

روغن دانه گل گاوزبان به عنوان منبعی غنی از اسید گاما لینولنیک (GLA)، یک اسید چرب امگا-6 شناخته شده است. این ماده دارای خواص ضد التهابی است که به حفظ سلامت مو و ناخن کمک می کند.

روغن سویا هیدروژنه

این ماده اغلب به عنوان روان کننده قرص اضافی استفاده می شود. و تاثیر مستقیمی بر بهبود وضعیت مو و ناخن ندارد.

روغن ماهی

روغن ماهی یکی از بهترین منابع شناخته شده اسیدهای چرب امگا 3 مانند EPA و DHA است. اسیدهای چرب امگا 3 به دلیل خواص ضد التهابی که دارند می توانند به سلامت کلی مو و ناخن کمک کنند.قرص فیتو

روغن سبوس برنج

روغن سبوس برنج منبع غنی دیگری از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی از جمله ویتامین E است. ویتامین E به طور خاص از بافت مو و ناخن در برابر استرس اکسیداتیو و سایر آسیب ها محافظت می کند.

D، L، آلفا توکوفرول استات

این ماده D، L، آلفا توکوفرول استات است: نوعی ویتامین E است که در مکمل های غذایی مختلف استفاده می شود.

مخمر آبجو

مخمر آبجو یک ماده بسیار مفید و موثر برای افزایش سرعت رشد مو و ناخن است و حاوی انواع ویتامین های گروه B از جمله ریبوفلاوین (ویتامین B2) و بیوتین (ویتامین B7) است . این مخمر کاربردی در مکمل فیتو وجود دارد.

روغن جوانه گندم

روغن جوانه گندم یکی دیگر از منابع غنی ویتامین E است که با محافظت در برابر رادیکال های آزاد و حمایت از بازسازی سلولی به تقویت مو و ناخن ها کمک می کند.

ریبوفلاوین

ریبوفلاوین که به عنوان ویتامین B2 نیز شناخته می شود، برای سلامت مو و ناخن بسیار مفید است. این ماده از تولید انرژی سلولی پشتیبانی می کند و متابولیسم پروتئین را که برای رشد مو و ناخن مهم است، تقویت می کند.

تیتانیوم

تیتانیوم دیگر ماده معدنی است که در مکمل فیتو استفاده شده و تاثیر مستقیمی در تقویت مو و ناخن ندارد . این ماده  بیشتر به عنوان رنگ در مکمل های غذایی استفاده می شود. این ماده بیشتر برای بهبود ظاهر فیتو استفاده می شود.

لسیتین سویا در مکمل فیتو

لسیتین سویا از دانه های سویا به دست می آید و به عنوان امولسیفایر در مکمل ها استفاده می شود. این عامل به بهبود جذب مکمل و همچنین فراهمی زیستی مواد مغذی محلول در چربی در قرص های مکمل فیتو کمک می کند.

اوریزانول

اوریزانول ماده ای است که در روغن سبوس برنج و سایر منابع گیاهی یافت می شود. این ماده دارای خواص آنتی اکسیدانی است و می تواند به محافظت از مو و ناخن در برابر رادیکال های آزاد کمک کند.

سخن پایانی:

ما سعی کردیم در این مطلب ، تمامی ترکیبات اصلی و فرعی قرص فیتو را بررسی کنیم.  امیدوارم این مقاله توجه شما را جلب کرده و مفید بوده باشد.

 

مطالب مشابه :

قرص فیتو فیک نخر ، نقد مکمل فیتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *