قرص فیتو رو فیک نخر ❗❗ هر چیزی که باید درباره قرص فیتو بدانید (PHYTO)

قرص فیتو

قرص فیتو چیست؟

قرص فیتو یک مکمل عالی و گیاهی برای پوست و موی شما است. این قرص شامل اسید های چرب ضروری و آنتی اکسیدان است و به همین علت به رشد مجدد مو، کاهش ریزش و درمان شکنندگی ناخن ها و استحکام آن ها می انجامد.. قرص فیتو باعث تولید کراتین شده و به سلامت موی شما کمک شایانی می کند.

نحوه مصرف مکمل فیتو

مکمل فیتو یک دارو گیاهی است ،اما نباید در مصرف آن زیاده رویی شود ، اما بهتر است آن را در فواصل 4ماه و روزی دوبار مصرف کرده و این دوره 4ماهه را 2بار در سال تکرار کنید. به عنوان مثال : یک دوره آن را فصل بهار و یک دوره را فصل زمستان مصرف کنید.

زمان مصرف قرص

زمان استفاده از این قرص بستگی به هدف درمان یا نوع قرص شما بستگی دارد. اما بیشتر به عنوان مکملی روزانه توصیه می شود و بهتر است در طول روز و با یک وعده غذایی آن را مصرف کنید.

دوز مصرفی

عوامل زیادی در دوز مصرفی این مکمل نقش دارند ، از جمله : سن، جنسیت، هدف مصرف، وضعیت سلامتی و… .

همان طور که بالاتر گفته شد بهتر است برای مصرف هر مکملی با پزشک تغذیه یاپزشک خانوادگی خود مشورت کنید.

موارد مصرف قرص فیتو

  • تقویت مو و استحکام بخشیدن به آن
  • تقویت ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو
  • بهبود سلامت ناخن ها
  • کمک به سلامت پوست سر

 

فیتو چگونه عمل می کند؟

فیتو به این شکل عمل می کند که با تامین کردن آنتی اکسیدان های ضروری و مواد معدنی و مغذی و ویتامین ها که نیاز بدن ما هستند به سلامت مو و ناخن های ما کمک می کند .

 

phyto

عوارض جانبی

با اینکه قرص فیتو گیاهی است اما امکان بروز حساسیت یا عوارض جانبی هم برای برخی از افراد را دارد.

برخی از این عوارض جانبی را در زیر برای شما آورده ایم:

1-تداخل دارویی

شما باید در مواردی که داروی خاصی مصرف می کنید باید برای استفاده از این مکمل یا پزشک خود مشورت کنید زیرا این مکمل گاهی با داروهایی هم چون وارفارین تداخل دارد.

2-مشکلات گوارشی

ممکن است قرص فیتو گاهی برای افراد مشکلاتی هم چون سوءهاضمه، اسهال، معده درد و نفخ به وجود آورد.

3-حساسیت پوستی

بعضی افراد ممکن است که به ترکیبات استفاده شده در این مکمل حساسیت داشته و علائمی مانند : آبریزش بینی، خارش ، تورم در پوست یا کهیر را از خود نشان دهند.

موارد منع مصرف قرص فیتو

فیتو یک مکمل است ولی مصرف آن به همه افراد توصیه نمی شود. افراد دارای بیماری های خاص مانند: سل ،مولتی پل اسکلروز، ایدز ، HPV و دیگر بیماری های خود ایمنی نباید از این مکمل استفاده کنند .این مکمل حتی برای مادران شیرده و باردار مناسب نیست . و دیگر بهتر می دانید که اگر به ترکیبات این مکمل حساسیت دارید نباید آن را مصرف کنید!!

 

توصیه ای قبل از خرید

همانطور که می دانید با افزایش محبوبیت این محصول، باعث وجود نسخه های تقلبی زیادی از آن در بازار ظاهر شده است که تاثیری در استحکام موهای شما ندارد و باعث هدر رفتن پول شما می شود.

شما باید قبل از خرید قرص های فیتو  اصالت آن ها را بررسی کنید . بهترین راه برای بررسی اصالت آن ها خرید از یک فروشگاه معتبر و مطمئن است. اما در ادامه به نشانه هایی از قرص فیتو اصل و تقلبی اشاره می کنیم که خالی از لطف نیست.

قرص فیتو

تشخیص قرص فیتو اصل و فیک

همانطور که در بالا ذکر شد، شما باید داروهای گیاهی را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید تا نگران اصل یا تقلبی بودن محصول نباشید. نکات زیر یک روش تضمینی برای تایید اصالت کالا نیست و نسخه تقلبی نیز ممکن است دقیقاً همین ویژگی ها را داشته باشد.

1-بافت و ظاهر قرص های فیتو اصل و تقلبی

ویژگی اصلی قرص فیتو اصلی این است که قرص ها بافت روغنی و کمی چسبنده دارند و معمولاً قرص ها به ظرف می چسبند و آزادانه در داخل لیوان حرکت نمی کنند.
بافت روغنی قرص های گیاهی اغلب بدون باز کردن و بررسی قرص قابل مشاهده است، قطرات کوچک زرد رنگ روغن به دیواره شیشه ای قرص چسبیده است.

2-اطمینان از یکنواختی کد بچ قرص فیتو

قرص فیتو فانرهم مثل سایر محصولات خارجی حوزه آرایشی و بهداشتی حاوی کد بچ است، کد بچ را می توان روی برچسب بطری قرص فیتو و در پایین کارتن پیدا کنید. این دو کد بچ باید یکسان باشند. اگر 2 عدد قرص فیتو خریده اید روی جعبه اصلی یک عدد کد وجود دارد که باید همان کد روی جعبه قرص و خود قرص باشد.

3-بارکد روی جعبه

قرص فیتو دارای بارکد نیز می باشد، این بارکد اطلاعاتی در مورد محصول به شما می دهد و نشان می دهد که چه مدل محصولی و چه مارکی خریداری کرده اید.

ویژگی های ظاهری قرص فیتو فانر اصل

شما می توانید از دیگر ویژگی های ظاهری قرص فیتو اورجینال هم به اصالت آ« پی ببرید برای مثال : به جعبه باکیفیت و تمیز، محکم بودن شیشه ای که قرص در آن قرار می گیرد توجه کنید و حتما شیشه ای که قرص در آن قرار دارد آب بندی شده باشد، مانند شربت دارویی.

فیتو ساخت کجاست؟

این مکمل در کشور های مختلفی و تحت لیسانس در حال تولید است . ایالت متحده آمریکا،اروپا، کانادا، استرالیا و حتی کشور های آسیایی مانند کره جنوبی ، هند و چین در حال تولید است.

اما زادگاه فیتو و شرکت آن در فرانسه می باشد و همه این کشور ها زیر نظر این کشور این محصول را تولید می کنند.

قیمت قرص فیتو

قیمت این مکمل بستگی به این دارد که ساخت کدام کشور و تحت لیسانس چه کشوری تولید می شود.

یک بسته 120 تایی از این قرص قیمتی حدود 1،500،000 تا 3،000،000 دارد .

 

سخن پایانی:

در نهایت همانطور که در ابتدای مقاله به شما گفتیم هیچ راه مطمئنی برای تشخیص قرص فیتو اصل از تقلبی وجود ندارد و اگر هنوز نگران خرید خود هستید باید از فروشگاهی معتبر و قابل اعتماد خرید کنید.

ما به شما خرید از پونه مارکت، فروشگاهی که مستقیما مکمل های فیتوفانر را وارد می کند و دارای فاکتور معتبر برای خرید این محصول می باشد را توصیه می کنیم.

 

مطالب مشابه :

شما می توانید نقد مکمل فیتو را هم از اینجا بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *